Trzy spoty kampanii „Sex is no accident” opowiadają absurdalne historie o tym, kiedy zbliżenie między mężczyzną a kobietą może wynikać z przypadku. 

Seks przez przypadek?

Rzadko zdarza się, o ile w ogóle, by prawie naga kobieta spadała z nieba na mężczyznę. Na co dzień każdy sam decyduje o tym czy, z kim i gdzie będzie uprawiał seks.Trzy spoty kampanii „Sex is no accident” opowiadają absurdalne historie o tym, kiedy zbliżenie między mężczyzną a kobietą może wynikać z przypadku. Wystarczy wypadek na motorze, paralotni czy nartach wodnych i gotowe. Wszystkie filmy podsumowuje hasło „Sex is no accident. Always use a condom.” („Seks nie jest wypadkiem. Zawsze używaj prezerwatywy.”)

Celem kampanii jest popularyzacja zasad bezpiecznego seksu. Seks nigdy nie wynika z przypadku, ale z decyzji człowieka – przypominają autorzy kreacji. Bezpieczny seks to używanie prezerwatywy.

Kampanię przygotowała agencja Grey na zlecenie niemieckiego oddziału stacji MTV.

A Wy uprawiałyście kiedyś seks przez przypadek? 🙂

Źródło: Kampanie społeczne

Redakcja
Przewodniczka po kobiecej seksualności, feministka-waginistka, aktywistka, ekstatyczna rebeliantka, edukatorka, trenerka, twórczyni portalu Seksualnosc-Kobiet.pl; autorka sprzedanej w ponad tysiącu egzemplarzy książki Uniesienie spódnicy, popularnego ebooka Sekretnik kobiecej waginy i współautorka książki 7 skutecznych sposobów na bolesne miesiączki. Zajmuje się przywracaniem seksualności należnego jej miejsca i odkłamywaniem krzywdzących przekonań na temat kobiecej i męskiej seksualności.