Trzy spoty kampanii „Sex is no accident” opowiadają absurdalne historie o tym, kiedy zbliżenie między mężczyzną a kobietą może wynikać z przypadku.
Seks przez przypadek?
Rzadko zdarza się, o ile w ogóle, by prawie naga kobieta spadała z nieba na mężczyznę. Na co dzień każdy sam decyduje o tym czy, z kim i gdzie będzie uprawiał seks.Trzy spoty kampanii „Sex is no accident” opowiadają absurdalne historie o tym, kiedy zbliżenie między mężczyzną a kobietą może wynikać z przypadku. Wystarczy wypadek na motorze, paralotni czy nartach wodnych i gotowe. Wszystkie filmy podsumowuje hasło „Sex is no accident. Always use a condom.” („Seks nie jest wypadkiem. Zawsze używaj prezerwatywy.”)
Celem kampanii jest popularyzacja zasad bezpiecznego seksu. Seks nigdy nie wynika z przypadku, ale z decyzji człowieka – przypominają autorzy kreacji. Bezpieczny seks to używanie prezerwatywy.
Kampanię przygotowała agencja Grey na zlecenie niemieckiego oddziału stacji MTV.
A Wy uprawiałyście kiedyś seks przez przypadek? 🙂
Źródło: Kampanie społeczne