Niekontrolowany wytrysk bitej śmietany w aerozolu prosto w twarz. Za ciasne spodnie, za mała sofa albo łóżko z łamiącą się nogą. Potencjalnych przeszkód może być wiele, ale nikt się nie poddaje jeśli chodzi o seks.
Serię spotów zatytułowanych „Funny fails” („Zabawne wpadki”) przygotowały organizacja Ad Council i agencja Euro RSCG dla projektu Bedsider.org, realizowanego jako część amerykańskiej ogólnokrajowej kampanii przeciwko zjawisku nieplanowanej ciąży i ciąży nastolatek (The National Campaign to Prevent Teen & Unplanned Pregnancy).
Cel kampanii wyjaśnia hasło kończące każdy z czterech spotów: „You didn’t give up on sex. Don’t give up on birth control either.” („Nie zrezygnowałaś z seksu. Nie rezygnuj również z antykoncepcji.”). Twórcy kreacji zachęcają do zajrzenia na stronę internetową bedsider.org i namawiają: „Znajdź metodę antykoncepcji dopasowaną do potrzeb twojego ciała i trybu życia” („Find a method that fit your body and your life”).
W Stanach Zjednoczonych, na 10 niezamężnych kobiet w wieku 18-29 lat, które są w ciąży, aż 7 jej nie planowało. To oznacza, że Stany Zjednoczone należą do czołówki krajów rozwiniętych borykających się z wspomnianym problemem. Konsekwencje nieplanowanego rodzicielstwa u młodych kobiet są tymczasem nie tylko trudne dla nich samych, ale i drogie z perspektywy kraju. Kampania ma pomóc zmniejszyć odsetek „wpadek” poprzez skuteczną edukację na temat antykoncepcji.
Źródło: Kampanie społeczne.pl