dział: fantazje

Tylko seks

Ewa
dodano: 2015.03.17
On jest przystojny.
Cholernie mi się podoba: brunecik, wysoki i te niebieskie oczy.

Już na samą myśl robi mi się mokro w majtkach.


Ale coś mówi: kategoryczne stop!

Dosyć, nic z nim nie zrobisz!

Pomyśli, że jesteś łatwa! Bądź porządna. Przecież tylko „dziwki” tak robią.

A ty jesteś porządną kobietą.


Cholera, te sprzeczności.


Mam na niego ochotę.

Ale ciąża.

Albo HIV.

Pęknie guma i po tobie - mamusia z AIDS.

I w dodatku bez ojca.

Będą cię wytykać palcami i obgadywać na mieście.

Puszczalska, łatwa, niemoralna.


Ale mi się tak strasznie chce! I on też jest chętny.


Co wygra? Moralność czy mój zwierzęcy instynkt?


Już na samą myśl o bliskości z nim, robi mi się gorąco. Całuje moją szyję, schodzi coraz niżej, aż kończy na moim kroczu. Rozkosz, gdy wkłada swojego dorodnego członka we mnie i na początku powoli, delikatnie, coraz głębiej, a następnie bardzo przyspiesza i doprowadza mnie do szaleństwa. Połączone, rozgrzane ciała kołyszące się w swoim rytmie. Ta dzikość. Ta rozkosz, przyjemność. Tak wiele pozycji. Oralnie, analnie. Klapsy w pośladki, pejcze, kajdanki, śmietana, lubrykanty, zabawki, gadżety erotyczne. Tylko on i ja. Czysty seks. Żadnych zobowiązań.


Cholera. Mam ochotę podejść i powiedzieć, że marzę tylko o tym, żeby mnie wyruchał do nieprzytomności

Nie chcę iść na kawę.

Ani do kina.

Ani na basen.

Żadnych randek!


Tylko seks.


Artykuł ukazał się w ramach konkursu Książki i seks


on425.jpg
Zdjęcie: Lelo
 

komentuj









































autor:


komentarze: (1 - 10)

czytaj wszystkie komentarze:  »
# 12015.03.18, 12:49

ona
znamy to , sama prawda w tym tekście ale jak powiesz facetowi co myślisz to pewnie spłoszony ucieknie
najlepsze sie zaczyna jak czujesz sie tak a to nie jest twój mąż :)
# 22015.03.22, 19:20

Marian
Niech któraś chociaż raz napisze w opowiadaniu że marzy o niskim facecie. Bo na portalach randkowych każda chce wysokiego, w fantazjach wysokiego i niby gdzie my niewysocy mamy sobie szukać dziewczyny? W Japonii albo wśród Pigmejów? No po prostu szlag jasny trafia człowieka gdy na każdym spotkaniu słyszy: no, jesteś fajnym facetem ale lubię pokazać siew szpilkach więc sam wiesz że nic z tego nie będzie. . . I nawet te niskie tak mówią.
# 32015.03.22, 22:50

Voca
@Marian - pocieszę Cię. Sama mam niecałe 170 cm i generalnie preferuję mężczyzn takiego wzrostu, żebym nie musiała wchodzić na schody, żeby się swobodnie z nimi pocałować. :D :D :D Wiem, co mówię - z doświadczenia!
# 42015.03.22, 22:52

Voca
A poza tym - w łóżku nie ma różnicy wzrostu. :D
# 52015.03.23, 08:05

Eve
@Marian, Ja mam nawet ciut poniżej 160 cm, a takich kobiet jest naprawdę wiele! Widocznie po prostu nie spotkałeś jeszcze tej odpowiedniej, dla której mężczyzna to coś więcej niż tylko wzrost i reszta cech powłoki zewnętrznej ;)
# 62015.03.23, 08:42

ona
dobry temat, a ja jestem wyższa niz mój facet i do tego chodzę w wysokich obcasach i najlepsze jest że jak on mnie tak widzi to od razu widzę po oczach że cos mu po głowie chodzi :) więc to nie o wzrost tak wprost chodzi
wiem czemu kobiety maja troche obawy przed niższym partnerem, bo wydaje mi sie ze każda by chciala powtulać sie w jego ramiona z takim odczuciem ze jest sie obejmowanym przez silnego i opiekuńczego faceta- dlatego wysoki i dobrze zbudowany to typ na rankach z najwiekszym wizięciem
# 72015.03.23, 09:25

Voca
@Ona - fajna historia, dzięki, że to napisałaś. :)
Ja po wielu latach związku z o wiele wyższym ode mnie partnerem (żadna wysokość obcasa nie wyrównywała tej różnicy, gdy szliśmy ulicą i chciałam go pocałować, naprawdę wchodziłam na schodki lub krawężniki:)), odetchnęłam z ulgą przy mężczyźnie mniej więcej mojego wzrostu. :) A gdy w moim towarzystwie zaczął się kręcić inny - równie wysoki, jak mój były, myślałam sobie: "no, nie! ja w końcu chcę móc się kochać na stojąco" :P

Ale czymże jest różnica wzrostu, gdy między ludźmi rodzi się miłość? Ludzie zawsze popełniali mezalianse, łamali reguły, przecież długo nie można było się związać z osobą z innej warstwy, czy innego koloru skóry - a miłość i tak robiła swoje. Z tego, co pamiętam, Nicole Kidman też była wyższa od Cruise'a, a jednak przeżyli ze sobą ładnych 10 lat czy nawet więcej. :D
# 82015.03.23, 10:13

ona
społeczny odbiór par gdzie kobieta jest wyższa niż facet i jeszcze ma to w nosie i sie nie garbi i nie chodzi całe zycie w płaskich butach a facet nie wyciaga sie do góry jak na w-fie to jeszcze inna sprawa
pełno jest spojrzeń ze zdziwieniem, komentarzy koleżanek i znajomych niby takich życzliwych typu: "a ile on ma wzrotu?" albo "o ale masz wysokie obsasy, wygodnie ci tak przy nim?"
nam też to sie zdarzało na początku, znajomi tak reagowali , to na początku też troche przeszkadza nam samym bo po co tego słuchac?
ale przypadkiem znalezliśmy sposób na to-- na kórejś imprezie gdzie jak zawsze w pewnym momencie dziewczyny maja zebranie w toalecie oczywiście znów wróicł ten temat i po serii takich super pytań wypaliłam że "tam gdzie trzeba jest odpowiednio duży i gruby" i co---dziewczynom mowę odjeło a ja poszłam do stolika a jak wróicły to reszte wieczoru wgapiły sie w jego krocze lol
jak wracaliśmy to mi powiedział ze widział ze co jest nie tak, że co one nagle takie zainteresowane-pełnia czy co?- to mu powiedziałam o co chodziło i sie dowiedziałąm ze on tez słyszy jakies głupie przycinki od kolegów wiec ustaliliśmy strategie na nastepne spotkanie-dekold taki zeby jak siegne po drinka panowie mogli sobie dokładnie obejrzeć co tam sie moze kryć, spódnica o długośi która pozwala prawie prześledzic układ koronki na moich majtkach ----i co zadziałało; faceci sie wgapiali cały wieczór, ich dziewczyny sie złościły a później temat wyparował-juz nikt sie nie zastanawiał nad naszym wzrostem;
# 92015.03.23, 10:37

Voca
Ech. . . to widzę, że o różnicy wzrostu można całą książkę napisać. . . Jakimi to jesteśmy strażnikami "normy". . .
# 102017.01.03, 11:23

strapiony
Pewnie gdyby facet opisałby swoje fantazje w taki sposób (tylko seks, ruchanie do nieprzytomności) to zaraz byłby shitstorm o przedmiotowym traktowaniu kobieta i staniu na straży patriarchatu

podobne artykuły

Jak dopieścić partnera? Powiedz mu, że uwielbiasz...
Co to za człowiek? Jakie są jego fantazje? Jakie są jego marzenia? Co lubi w łóżku? Czego chce doświadczyć? Czy ujawnił Ci swoje tajemnice?
 
Dlaczego Twoja dziewczyna zmienia się w jędzę?
Heteroseksualni mężczyźni powinni sobie zadać pytanie: „czy chcę mieć za żonę Boginię czy jędzę?”
Bo fizjologia nie przewiduje dla kobiet stanów pośrednich.
 
Wakacyjna Misja na Marsa z Vocą, seks klubami i Świątynią Miłości
Posłuchaj mnie w Misji na Marsa. Z dwoma szalonymi marsjańskimi prowadzącymi rozmawiamy o seksie, skokach w bok i wycofywaniu się z seks-propozycji :)
 
Jak wrócić do satysfakcjonującego życia seksualnego po porodzie?
Powrót do satysfakcjonującego życia seksualnego po narodzinach dziecka może być bułką z masłem, ale może również okazać się nie lada wyzwaniem.
 
Seks bez prezerwatywy. Bliskość czy szaleństwo?
Bliskość, jedność, połączenie, oddanie! Niektórzy czują, że da się to osiągnąć jedynie w seksie bez prezerwatywy i w ogóle bez antykoncepcji.
 

najnowsze artykuły

Pigułka po - ostatnie chwile, aby ją kupić bez recepty. Tylko do 22 lipca 2017
seksualność kobiet » wiadomości
Pigułka po - ostatnie chwile, aby ją kupić bez recepty. Tylko do 22 lipca 2017
komentarze (1)
Dziś i jutro ostatnie dwa dni pigułki po. Od niedzieli będzie ona dostępna tylko na receptę. Życzymy, abyście trafiali i trafiały do życzliwych lekarzy ”bez sumienia”. :P
 
Jak dopieścić partnera? Powiedz mu, że uwielbiasz...
seksualność kobiet » artykuły
Jak dopieścić partnera? Powiedz mu, że uwielbiasz...
komentarze (1)
Co to za człowiek? Jakie są jego fantazje? Jakie są jego marzenia? Co lubi w łóżku? Czego chce doświadczyć? Czy ujawnił Ci swoje tajemnice?
 
Cycki w porno i cycki w tramwajach, czyli moje życie bez stanika
seksualność kobiet » moje ciało
Cycki w porno i cycki w tramwajach, czyli moje życie bez stanika
komentarze (3)
Moje życie bez stanika jest takie samo, jak ze stanikiem, tylko, ku własnemu zdziwieniu, mogę teraz swobodniej oddychać.
 
Dlaczego Twoja dziewczyna zmienia się w jędzę?
seksualność kobiet » artykuły
Dlaczego Twoja dziewczyna zmienia się w jędzę?
komentarze (3)
Heteroseksualni mężczyźni powinni sobie zadać pytanie: „czy chcę mieć za żonę Boginię czy jędzę?”
Bo fizjologia nie przewiduje dla kobiet stanów pośrednich.
 
Wakacyjna Misja na Marsa z Vocą, seks klubami i Świątynią Miłości
seksualność kobiet » seks
Wakacyjna Misja na Marsa z Vocą, seks klubami i Świątynią Miłości
Posłuchaj mnie w Misji na Marsa. Z dwoma szalonymi marsjańskimi prowadzącymi rozmawiamy o seksie, skokach w bok i wycofywaniu się z seks-propozycji :)
 






zobacz też

”Voca i Karo o seksie gadajo”: Like a virgin

Sonda

Jestem
  • Kobietą
  • Mężczyzną
  • Inne

zobacz wyniki »
subskrybuj nasz newsletter